Trenerzy


Anna Tafelska

Wieloletni praktyk, hotelarz, wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu I Nauk O Zdrowiu z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania przychodami SPA.
Wieloletni praktyk SPA z doświadczeniem w kraju i poza jego granicami.
Współzałożyciel SPA Professionals – lidera w doradztwie i szkoleniach dla branży Beauty & SPA. Wykładowca uniwersytecki z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania przychodami SPA. Swoje doświadczenie w zakresie najwyższej jakości obsługi klienta zawdzięcza współpracy z najlepszymi hotelami SPA 4 i 5* w Europie.
Z pasji do SPA stworzyła markę Fito Spa – pierwsze w pełni naturalne kosmetyki bazujące na oleju z rokitnika, posiadające właściwości odmładzające i regenerujące skórę. Idealne do masażu, kąpieli oraz pielęgnacji domowej.
Profesjonalista w każdym calu, zawsze na czas i w dodatku super przygotowana. Zawodowo od 2 lat Dyrektor ds. współpracy z hotelami i spa w KLAPP Cosmetics, od ponad 3 lat Trener w Akademii Biznesu Kosmetycznego.


Dyrektor ds. współpracy z hotelami i spa KLAPP COSMETICS SP. z o.o. Oddział Poznań Organizacja i nadzór nad działem sprzedaży. Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży oraz realizacje planów finansowych firmy. Obsługa klientów kluczowych. Wykładowca z zakresu zarządzania, marketingu i sprzedaży. Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o zdrowiu. Oddział Łódź. Przygotowanie programu nauczania oraz przeprowadzenie wykładów. Trener z zakresu Sprzedaży i Obsługi Klienta, Zarządzania, Organizacji pracy i komunikacji. Akademia Spa Professionals, Akademia Biznesu Kosmetycznego Oddział Poznań Prowadzenie audytów i szkoleń. Opracowanie materiałów szkoleniowych. Niezalezny konsultant Spa Regatta Hotel **** Oddział Poznań Konsultowanie i przygotowanie obiektu do otwarcia. Przygotowanie procedur obiektu, wyszkolenie personelu. Przygotowanie planu sprzedaży. Niezależny Konsultant Spa City Park Residence Oddział Poznań Konsultowanie inwestycji pod obiekt wellness & spa. Kierownik Spa Hotelarnia **** Oddział Puszczykowo Zarządzanie obiektem wellnsess & Spa. Kierownik Wellness& Spa Andersia Hotel **** Oddział Poznań Przygotowanie do otwarcia strefy wellness oraz strefy zabiegowej. Zarządzanie personelem, wdrażanie i utrzymanie standardów obsługi klienta, planowanie i rozwój sprzedaży. Ostatnio dołączyła do nobilitowanego grona wykładowców w Łódzkim Medyku ( Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu ). Podczas szkoleń skupia się na praktycznych aspektach omawianych zagadnień, ponieważ oprócz ogromnej wiedzy, ma wieloletnią praktykę w obsłudze klienta, sprzedaży i zarządzaniu .

wyższe- Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu turystyka i rekreacja Hotelarstwo Stand and Deliver- Speakers's Academy- szkolenie 3 dniowe przygotowujące do wystąpień publicznych. Według Andy Harrington- szkoła Brytyjska. Public Speaking – szkolenie 1 dniowe przygotowujące do wystąpień publicznych według T. Harv Ecker- szkoła Amerykańska Uczestnictwo w licznych szkoleniach, wykładach i prelekcjach rozwijających umiejętności komunikacji i sprzedaży oraz wystąpień publicznych

.


Anna Nitkiewicz-Jankowska

Ania jest ekspertem w zakresie marketingu, zarządzania i ekonomiki usług, a co za tym idzie profesjonalnej obsługi klienta i produktów markowych.
Od 1998 roku jest wykładowcą uniwersyteckim, przedsiębiorcą prowadzącym szkolenia, wykłady, warsztaty dla uczelni państwowych i prywatnych, firm oraz osób indywidualnych.
O sobie mówi, że jest :
• Trenerem marki osobistej
• Doradcą wizerunku biznesowego
•  Nauczycielem profesjonalnej obsługi klienta
Jest praktykującym teoretykiem marketingu, zarządzania i ekonomiki usług, a wiedzę z tej dziedziny zdobyła pisząc doktorat z nauk ekonomicznych z zakresu koncepcji marketingowej markowych produktów… (2009 r.). Od 1998 roku pracuje jako wykładowca uniwersytecki i współpracuje z kilkoma uczelniami wyższymi. Praca na uczelni pozwala na rozwój naukowy (ponad 70 publikacji, współautorstwo 6 książek), ale także uczy pokory, wytrwałości, pracowitości, dokładności i czasem „niebezpiecznego” perfekcjonizmu.
Wiedzę teoretyczną Ania stosuje w praktyce, prowadząc od 5-go roku studiów własną działalność gospodarczą. Główny profil jej działalności to szkolenia, wykłady i warsztaty, ale zdobyła również umiejętności sprzedażowe, telemarketingowe, rekrutacyjne, budowania zespołów czy organizowania wielkich wydarzeń.
W każdej z prowadzonych aktywności zawodowych najbardziej Ania lubi pracę z ludźmi,  uwielbia dzielić się z nimi swoją wiedzą i nic jej nie motywuje tak, jak widzieć efekty u swoich „uczniów”. Jej pasją jest ciągły rozwój osobisty poprzez studiowanie książek (1 godzina każdego dnia), uczestniczenie w szkoleniach u krajowych i zagranicznych mówców, ekspertów, udział w licznych konferencjach i kongresach … dlaczego to wszystko? … aby wzbogacać warsztat trenera, aby stawać się lepszym człowiek.


Robert Krawiec

Trener umiejętności menedżerskich i umiejętności sprzedaży. Specjalizuje się w rozwoju współpracy, wdrażaniu dobrych praktyk komunikacyjnych oraz wspieraniu zmian w organizacji.
Partnerzy w biznesie: Orlen Oil, VB Leasin, SAG, Kimberly Clark, Gallaher Polska, Kimberly-Clark SA, Premium Financial, Aegon SA, SevenBridges, Żywiec Trade, Cris Vin Niko Belvedere Group, Delikates Sp. z o.o., Tritex, Coloplast Sp. z o.o. Deuche Bank, VB Leasing.
Interesuje się procesami zmian w organizacji i ich wpływem na relacje interpersonalne, motywację pracowników i jakość komunikacji. Dysponuje umiejętnością systemowego spojrzenia na organizację i analizy całości interakcji i procesów zachodzących w firmie. Dzięki temu pozytywnie rozwiązuje problemy braku motywacji pracowników, kryzysu zaufania, komunikacji i współpracy. Poza godzinami pracy – miłośnik dobrej kuchni i muzyki lat 80 i 90 (w szczególności Depeche Mode), zapalony narciarz.

 

Prowadzone szkolenia:
• Zarządzanie zespołem.
• Zarządzanie zmianą.
• Rozwój współpracy i komunikacji w zespole.
• Doskonalenie umiejętności przywódczych.
• Motywowanie pracowników.
• Techniki sprzedaży.
• Techniki prezentacji.
• Coaching, trening on the job.
• Radzenie sobie z trudnym klientem.
• Telefoniczna / Bezpośrednia obsługa klienta.