Obszary działania
SPRZEDAŻ TRADYCYJNA | SPRZEDAŻ NOWOCZESNA | SPRZEDAŻ SPECJALISTYCZNA | CUSTOMER SERVICE |
|
|
|
|
Co nas wyróżnia spośród innych firm szkoleniowych?
- Posiadamy niezbędne przygotowanie. Nasi trenerzy posiadają wysokie kwalifikacje, oraz duże doświadczenie w branży, potwierdzone stosownymi certyfikatami oraz doświadczenie trenerskie mierzone tysiącami godzin szkoleniowych.
- Oferujemy kompleksowe usługi, takie jak analiza potrzeb szkoleniowych, warsztaty, coaching i follow-up.
- Robimy tylko to, na czym się znamy.
- Nie podejmujemy się prowadzenia wszystkich szkoleń, z każdego tematu, dla każdego klienta. Robimy tylko to, na czym się znamy.
- Kierujemy się zasadą maksimum użyteczności.
- Uczymy zachowań i działań a nie teorii. Uważamy, że wiedza książkowa jest bezużyteczna, póki człowiek nie nauczy się wykorzystywać jej w praktyce.
- Gwarantujemy niezmienną jakość.
- Każde szkolenie prowadzimy w zespole. Dzięki temu przez całe szkolenie jesteśmy w pełni sił, lepiej orientujemy się w grupie, mamy z nią lepszy kontakt a Klient otrzymuje lepszą, bardziej wiarygodną informację zwrotną na temat grupy szkoleniowej.
- Gwarantujemy innowacyjność.
- Nie boimy się stosować niekonwencjonalnych rozwiązań, podnoszących rezultaty szkolenia. Jeśli zwiększy to efekty szkolenia, na szkolenie z negocjacji zaprosimy negocjatora policyjnego a szkolenie z telefonicznej obsługi klienta poprowadzimy w kilku salach, z użyciem telefonów, tak by najwierniej odwzorować warunki rozmowy telefonicznej.
- Stale się rozwijamy.
- Nasi trenerzy i konsultanci biorą udział w cyklicznych szkoleniach i warsztatach rozwijających ich wiedzę i doświadczenie.
Ogólny cel szkoleń
Celem szkoleń jest poszerzanie wiedzy z danego obszaru i rozwój umiejętności zawodowych. Nasza oferta obejmuje bardzo szeroki obszar praktyki biznesowej, z którym przedsiębiorcy spotykają się na co dzień. Zdobyta na szkoleniach wiedza staje się doskonałym narzędziem do wykorzystania przez przedsiębiorców w codziennej praktyce rynkowej.
W jakiej formie prowadzone są szkolenia?
Związek wiedzy z umiejętnościami: Trenerzy bardzo dbają o merytoryczną jakość przekazywanej wiedzy. Dużą wagę przywiązują też do efektywności prowadzonych szkoleń. Mają świadomość, że wiedza musi być ściśle powiązana z umiejętnością jej praktycznego zastosowania. Taka forma prowadzenia szkoleń znacząco zwiększa ilość zdobytej praktycznej wiedzy.
Korzyści z przeprowadzenia szkolenia biznesowego
Szkolenia zamknięte
Szkolenia zamknięte zwane również szkoleniami wewnętrznymi są skuteczną metodą podnoszenia kompetencji całych zespołów managerskich i pracowniczych w przedsiębiorstwach, instytucjach i organizacjach.
Szkolenia otwarte
Szkolenia otwarte są bardzo skuteczną i wygodną formą rozwoju kompetencji kadry managerskiej, specjalistów i pracowników liniowych. Udział w szkoleniu otwartym pozwala zdobyć nową wiedzę z interesującej nas tematyki i podnieść posiadane lub nabyć nowe umiejętności potrzebne do realizacji celów osobistych, zawodowych i biznesowych.