Obszary działania

 

SPRZEDAŻ TRADYCYJNA SPRZEDAŻ NOWOCZESNA SPRZEDAŻ SPECJALISTYCZNA CUSTOMER SERVICE
                         
  • Nawiązanie kontaktów            
  • Obsługa klienta detalicznego             
  • Negocjacje            
  • Merchandising
  • Zarządzanie czasem 
  • Zarządzanie sprzedażą
            
                 
  • Strategie współpracy           
  • Key Account Managament  
  • Negocjacje, renegocjacje 
  • Zarządzanie budżetem
  • Prezentacje biznesowe
  • Zarządzanie sprzedażą
            
              
  • Organizacja eventów
  • Wystąpienia publiczne
  • Channel Management
  • Zarządzanie budżetem
  • Szkolenia i prezentacje
  • Zarządzanie sprzedażą 
            
            
  • Telemarketing  
  • Obsługa klienta     
  • Supply chain management   
  • Zarządzanie customer service
            

 

Co nas wyróżnia spośród  innych firm szkoleniowych?


  • Posiadamy niezbędne przygotowanie. Nasi trenerzy posiadają wysokie kwalifikacje, oraz duże doświadczenie w branży, potwierdzone  stosownymi certyfikatami oraz doświadczenie trenerskie mierzone tysiącami godzin szkoleniowych. 
  • Oferujemy kompleksowe usługi, takie jak analiza potrzeb szkoleniowych, warsztaty, coaching i follow-up.
  • Robimy tylko to, na czym się znamy.
  • Nie podejmujemy się prowadzenia wszystkich szkoleń, z każdego tematu, dla każdego klienta. Robimy tylko to, na czym się znamy.
  • Kierujemy się zasadą maksimum użyteczności.
  • Uczymy zachowań i działań a nie teorii. Uważamy, że wiedza książkowa jest bezużyteczna, póki człowiek nie nauczy się wykorzystywać jej w praktyce. 
  • Gwarantujemy niezmienną jakość.
  • Każde szkolenie prowadzimy w zespole. Dzięki temu przez całe szkolenie jesteśmy w pełni sił, lepiej orientujemy się w grupie, mamy z nią lepszy kontakt a Klient otrzymuje lepszą, bardziej wiarygodną informację zwrotną na temat grupy szkoleniowej.
  • Gwarantujemy innowacyjność.
  • Nie boimy się stosować niekonwencjonalnych rozwiązań, podnoszących rezultaty szkolenia. Jeśli zwiększy to efekty szkolenia, na szkolenie z negocjacji zaprosimy negocjatora policyjnego a szkolenie z telefonicznej obsługi klienta poprowadzimy w kilku salach, z użyciem telefonów, tak by najwierniej odwzorować warunki rozmowy telefonicznej.
  • Stale się rozwijamy.
  • Nasi trenerzy i konsultanci biorą udział w cyklicznych szkoleniach i warsztatach rozwijających ich wiedzę i doświadczenie.
         

Ogólny cel szkoleń

Celem szkoleń jest poszerzanie wiedzy z danego obszaru i rozwój umiejętności zawodowych. Nasza oferta obejmuje bardzo szeroki obszar praktyki biznesowej, z którym przedsiębiorcy spotykają się na co dzień. Zdobyta na szkoleniach wiedza staje się doskonałym narzędziem do wykorzystania przez przedsiębiorców w codziennej praktyce rynkowej.


W jakiej formie prowadzone są szkolenia?

Szkolenia prowadzone przez naszych trenerów mają charakter interaktywnych warsztatów. Uczestnicy szkoleń uczą się skutecznego rozwiązywania problemów i zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce biznesowej. Trenerzy wykorzystują na zajęciach materiały pochodzące z ich praktyki biznesowej albo przypadki pochodzące z praktyki rynkowej.
Związek wiedzy z umiejętnościami: Trenerzy bardzo dbają o merytoryczną jakość przekazywanej wiedzy. Dużą wagę przywiązują też do efektywności prowadzonych szkoleń. Mają świadomość, że wiedza musi być ściśle powiązana z umiejętnością jej praktycznego zastosowania. Taka forma prowadzenia szkoleń znacząco zwiększa ilość zdobytej praktycznej wiedzy.

Korzyści z przeprowadzenia szkolenia biznesowego

Szkolenia kierowane są indywidualnie do każdego . Uczestnicy naszych szkoleń mają sposobność zdobycia wiedzy i umiejętności, które musieliby samodzielnie zdobywać całymi latami. Daje im to możliwość bezpiecznego, bardziej efektywnego i pozbawionego błędów działania. Umiejętności zdobyte na naszych szkoleniach to poznanie metod nieznanych innym przedsiębiorcom co przekłada się na zwiększenie konkurencyjności.

Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte zwane również szkoleniami wewnętrznymi  są skuteczną metodą podnoszenia kompetencji całych zespołów managerskich i pracowniczych w przedsiębiorstwach, instytucjach i organizacjach.


Szkolenia otwarte

Szkolenia otwarte są bardzo skuteczną i wygodną formą rozwoju kompetencji kadry managerskiej, specjalistów i pracowników liniowych. Udział w szkoleniu otwartym pozwala zdobyć nową wiedzę z interesującej nas tematyki i podnieść posiadane lub nabyć nowe umiejętności potrzebne do realizacji celów osobistych, zawodowych i biznesowych.